Şikayet Süreci
Acacia Maden İşletmeleri A.Ş.,müşteri memnuniyetinin izlenmesi, ölçülmesi ve müşteri memnuniyetini artırmak için müşteriye sunulmuş olan ürünlerle ilgili şikâyetler, istekler ile ilgili geri beslemelerinin alınarak çözümlenmesi için yapılacak işlemleri TS ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Standardının gerekliliklerine uygun olarak ele almaktadır.
Bu doğrultuda müşteri şikayetleri ele alınırken aşağıdaki işlem adımları izlenmektedir:
CFO İSG ve Yön.Sis.Md. | |||||
CFO İSG ve Yön.Sis.Md. | |||||
CFO İSG ve Yön.Sis.Md. | |||||
CFO İSG ve Yön.Sis.Md. | |||||
CFO İSG ve Yön.Sis.Md. | |||||

